Cos de cumparaturi

Nu aveti niciun articol in cos

Reclamatii

Cumpărătorul este obligat să inspecteze mărfurile livrate fără întârzieri nejustificate și să informeze vânzătorul cu privire la orice defecte constatate în termen de 5 zile.

Cumpărătorul trebuie să ne notifice defectele constatate în scris (prin e-mail) în termen de 5 zile de la primirea mărfii.

 Cumpărătorul trebuie să precizeze defectele constatate într-o notificare scrisă. Descrieți care sunt defectele și cum se manifestă. Cumpărătorul trimite o notificare scrisă la sediul vânzătorului. Este necesar să se depună o copie a facturii și dovada de livrare și plată pentru bunurile ale căror defecte sunt reclamate.

Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru daunele rezultate din funcționarea produselor, proprietățile funcționale și daunele din utilizarea necorespunzătoare a produselor, precum și daunele cauzate de manipularea incorectă. Nici defectele de această origine nu sunt acoperite de garanția oferită. Vânzătorul se obligă să informeze clientul în cel mult trei zile de la primirea reclamației, cu privire la modalitatea de tratare a reclamației.

Autentificare inchide